dinsdag 28 augustus 2018

If you can dream it, you can make it!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer een keer aan mij de beurt om een blogpost te verzorgen. Ik ging aan de slag met een mooie digi van Graciellie Design  - Magnolia Dreams stamp en printte deze op de Perfect Colouring Paper. . Ik heb het kleurwerk gedaan met de Copic Markers.


Ik gebruikte de volgende Copic Markers:
Y0000, Y000, YR20, Y21, R20, R22, R14 en R17.
De Y21 staat helaas niet op de foto, maar is dus wel gebruikt:-)


Ik ben begonnen met de allerlichtste kleur de Y0000.
Toen de R22, R20 en met de Y21 heb ik daar de overgang  naar oranje/geel gemaakt.


De Y21 heb ik verder uitgeblend met de YR20, Y000 en Y0000.


Daarna heb ik alle lagen nog een keer gedaan en de R17 en R14 er aan toegevoegd. 
Opgevolgd door weer de R22, R20, Y21, YR20, Y000 en de Y0000.



Aan het eind was ik na de Y0000 nog niet helemaal tevreden met de overgang en heb ik de stappen vanaf de R17 nog een keer over gedaan om een beter resultaat te krijgen.


Bij deze digi zitten ook een paar hele leuke teksten en ik koos ervoor om de 'If you can dream it, you can make it' tekst uit te printen. 


Hier zien jullie de bloem nog een keer, ik vind het een mooie kleur geworden, Deze combinatie ga ik onthouden en vaker gebruiken voor bloemen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer!




1 opmerking:

  1. Thank you for all your efforts in this It is very interesting Blog ...
    I believe there are many people who feel like I read this article!
    I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
    Dragon Tiger

    BeantwoordenVerwijderen