zaterdag 28 december 2019

Wish you peace...




Goedemorgen lieve bloglezers,

Vandaag wat creativiteit in de vorm van een kaart, ingekleurd met Copic Markers.

De stempelset die ik hiervoor heb gebruikt zijn van My Favorite Things - Happy Pawlidays.

De boom, het hondje en de pakjes zijn losse stempels, maar d.m.v. Masking Paper heb ik er een klein tafereeltje van gemaakt.


Gebruikte kleurnummers zijn:
Hondje - E30, E31, E33, E35, E37 en E40    
Muts - R14, R24, R27, R29 en R39
Boom - G03, G05, G19, G28 en G29   
Ster en lampjes - Y11, Y15 en Y17
Pakjes - B21, B23, B24 en B26 /  R14, R24, R27, R29 en R39

Met een stans van My Favorite Things heb ik uit Masking Paper het woord Wish gestanst en deze plak je op je ondergrond.

Daarna heb ik met een stencil van My Favorite Things - Drifts and Hills en de Airbrush verschillende kleurlaagjes aangebracht op het papier. Dit deed ik met slechts twee kleurnummers, de R29 en de G28.

Als je daarna het Masking Paper weer verwijderd staat het woord op een hele leuke manier op je ondergrond.

Je kunt de letters natuurlijk ook gewoon uit stansen en op je papier plakken, maar deze manier vind ik vele malen leuker...


Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling toe en kijk uit met vuurwerk!

En voor nu zeg ik: Tot 2020 allemaal!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten