donderdag 22 oktober 2020

Copic weiland

Hallo!


Vandaag heb ik een kaart met een zelf getekende achtergrond voor jullie. Ik laat zien hoe ik hem heb opgebouwd en welke kleuren ik heb gebruikt.

De schattige diertjes zijn stempels van My Favorite Things.  

10 oktober is bij ons in de familie een bijzondere datum, we hebben dan in 4 generaties in 1 lijn een jarige. Ik ben jarig dan, mijn vader, mijn opa en overgrootmoeder. Helaas zijn de laatste 2 er niet meer, maar het blijft bijzonder.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vader voor zijn verjaardag. Ik heb hem een boek gegeven over de geschiedenis van 't Woudt, het kleinste dorp van Nederland, wat vlak bij ons ligt. Het is echt een heel klein boeren dorp, dus de kaart matcht er leuk bij.




Eerst heb ik een simpel opzetje gemaakt, zodat ik weet wat ik waar wil hebben.











Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb om ook eens een eigen achtergrond te creëren!



































Geen opmerkingen:

Een reactie posten