donderdag 13 april 2023

Lente

 

Hallo Bloggers,

Leuk dat jullie weer komen kijken, deze maand heb ik een lente kaart gemaakt. Wat heb je nodig;

Aquarelverf; Ultramarine Violet, Carbazole Violet, Deep Grass Green, Green Apatite, Perylene Green,

Hansa Yellow, Raw Sienna Light, Goethite Brown Ochre, Sepia.

Altenew stempel Magnifent Branch, Aquarel papier 300gr Penselen.


Ik begin met de stempel in de stempelhulp en stempel de afdruk met een grijzige inkt.


 


Daarna ga ik licht in kleuren met de verf Ultramarine Violet 


Als tweede laag neem ik de Carbazole Violet en begin daar waar het donkerst moet zijn en waaier uit met een schoon water aan je penseel laat ik het vloeien.


In het hart van de bloem heb ik wat Hansa Yellow aan gebracht.Met de bladeren doe ik het zelfde als hier boven.


Eerst Green Apatite, dan Sap Green.en een klein beetje Perylene Green.

De tak heb ik gedaan met de Goethite Brown Ochre, Raw Sienna en Sepia

De achtergrond heb ik nat gemaakt en de Perylene Green er in laten lopen. Met een schoon vochtig penseel laten vloeien en de randjes weggehaald. Ook met deze kleur wat gespetterd.
Tekst er op  en gemat op kraftpapier en een witte kaart er achter.

Deze kaart heb ik op de zelfde manier gemaakt met een andere kleur.

Bedankt voor het kijken naar deze blog en veel succes met het maken er van.


            



Geen opmerkingen:

Een reactie posten