dinsdag 25 april 2023

Spring Awekening.

 


Hallo bloggers.

Vandaag mag ik hier weer een post verzorgen. Heb gekozen om deze digi Spring Awekening van Christine Karron in te kleuren met de Lightfast en Procolour potloden. Print deze afbeeldingen altijd uit op A4 grote en deze keer heb gekleurd op grijs papier.

Ben begonnen om de huid een kleurtje te geven. 
De gebruikte kleuren zijn  Pale Peach- Cinnamon- Sienna- Mars Violet- Merlot- Champagne-
Salmon


Als er de eerste laag van de huid op zit begin ik met de haren. Daarna ga ik verder met de huid, vind het fijn omdat als de haren kleur hebben kan ik beter zien hoe donker dat ik huid wil hebben.


Hier zit heb ik de eerste laag van de haren gedaan. Hiervoor heb ik de Procolour potloden gebruikt die gebruik ik graag voor de haren omdat het een harder potlood is.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn  58 Chocolate-57 Copper Beach- 04 Champagne.


Hier heb ik een tweede laag kleur aangebracht op de huid en haren.
Bij de haren heb ik de kleur 71 Ivory Black nog toegevoegd om wat extra diepte in de haren te geven.
Bij de huid heb ik voor de wangen nog de kleuren Rubby Earth en Dusty pink toegevoegd.
De lippen hebben ook een kleurtje gekregen en de kleuren die daarvoor gebruikt zijn Merlot Ruby Earth- Dusty Pink - White.
Voor de ogen gebruikte ik de kleuren White- Fossil Grey- Warm Grey- Ivy- Foliage- Black.


Daarna ben ik verder gegaan met de krokussen. Hiervoor gebruikte kleuren  zijn Violet- Wild Lavender- Amber Gold- Chocolate- Forest- Grass Green 70%- Light  Bronze.


Ook de sneeuwklokjes en de vlinder kregen een kleurtje. 
Voor de sneeuwklokje gebruikte kleuren zijn White- Mist- Oyster- Racing Green- Green Earth- Black.
De gebruikte kleuren voor de vlinders zijn Champagne- Amber Gold- Gold- Mustard- Autumn Brown- Black en een gelpen. Voor  het lint gebruikte kleuren zijn Mustard- Gold- Amber Gold- Autumn Brown.



Als laatste maakte ik nog een achtergrond met inkt en is dit mijn compleet ingekleurde werkje.

Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze post en graag tot de volgende keer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten