dinsdag 13 augustus 2024

Een lekker zomers drankje



Hallo bloggers,

Wat een heerlijke zomer hebben we en daar hoort een heerlijk verkoelend drankje bij, terwijl ik deze creatie maakt is het 30 graden buiten. 

Wat heb je nodig om deze creatie te maken, ik heb in AI een afbeelding gecreëerd en daar een schets van gemaakt op Aquarel papier,
Artist Watercolour paper 23x 31cm hot pressed
Daniel Smith Aquarelverf; Bismuth Vandate Yellow, Blue Aatite Genuine, Alizarin Crimson, Permanent Alizarin Crimson Sap Green, Deep Sap Green.
penselen potlood, masking fluid
      
 

Allereerst met potlood een schets gemaakt.

Met Artist Making Fluid de gedeelte aan gegeven waar het wit moet blijven.
En laten drogen


Met de rood en groen tinten de meloen in gekleurd  en lekker met water gespeeld en gespetterd.
Ook de andere meloen gedaan




Daarna met de blauw grijze tint een gedeelte van het glas gedaan en met de rood tinten erbij, voor zichtig dat het niet door elkaar loop want dan krijg je paars.
De ijsblokjes in kleuren en het rietje.




Onder het glas nat gemaakt en de verf er in laten lopen.
en lekker gespetterd.
De pitjes in de meloen heb ik gemaakt met groen en wat rood en dan krijg je bruin.



Ik vond deze erg leuk om te maken, en hopelijk heb ik jullie geïnspireerd om ook wat meer uit je comfort zone te gaan.

tot de volgende keer;



    
    









Geen opmerkingen:

Een reactie posten