zondag 27 juli 2014

Love, Happiness and More...

Bij deze kaart heb ik maar een paar kleuren panpastels gebruikt. Ik ben eerst begonnen met wat stencils op het papier te leggen en met versamark in te deppen. Ik heb twee verschillende stencils gebruikt.



De eerst heb ik met de lichte kleur 22203 Hansa yellow gedaan en de andere met de 26603 Chrom.Ox. Green share. Daarna heb ik een tekststempel ook met de versamark gestempeld en ook weer de 26603 Chrom. Ox. Green shade gebruikt.


De vlinders heb ik ook met de versamark gestempeld en daar heb ik ook weer de 26603 Chrom. Ox. Green shade voor gebruikt. Ik heb ze uitgeknip en op de achtergrond vast geplakt. Ik heb alleen het midden vastgeplakt zodat de vleugels nog wat omhoog komen staan. Daarna heb ik nog met zwarte versafine inkt wat  in de hoekjes gestempeld en de tekst. Deze heb ik ook weer op een restje van de achtergrond gestempeld en daarna wat letters uitgeknipt en ze met een foam blokje wat omhoog laten komen.







2 opmerkingen: