zaterdag 20 december 2014

Mandala

Graag wil ik jullie laten zien dat de prachtige kleuren van PanPastels ook tot zijn recht kunnen komen in een Mandala-stempel. Werk deze stempel 3-dimensionaal uit op je kaart. Je kunt ook onderdelen van de stempel gebruiken. Ik heb de bloem apart uitgesneden en weer verwerkt op de kaart. Op de achtergrond heb ik de mistletoe eerst met een olijfgroene kleur gestempeld en hierover geëmbossed met clear embossingpoeder. Alle andere onderdelen op de kaart heb ik eerst geëmbossed met zilver embossingpoeder, en daarna ingekleurd met PanPastels en hier en daar wat accenten met Copic Markers gegeven.


De volgende kleuren PanPastels heb ik gebruikt:
470.8 Violet Tint
470.5 Violet
470.3 Violet Shade
680.3 Bright Yellow Green Shade
220.1 Hansa Yellow Extra Dark
280.3 Orange Shade

En de volgende Copic Ciao Markers:
G99 Olive
BV04 Bleu Berry
YR23 Yellow Ochre


De kaart heeft een afmeting van 14 bij 17,5 cm.


2 opmerkingen: