woensdag 11 februari 2015

ATC herondekt…

Een aantal jaren terug was ik helemaal druk met het maken van ATC’s. Maar het bleek hier in het noorden erg lastig die te ruilen met anderen. Dus langzaam was ik steeds minder bezig met het maken van de ATC’s. Laatst zag ik op facebook in eens weer iets langs komen over ATC’s.
Ik dacht daar kan ik ook wel eens mee aan de gang met doodlen. Het leukste vind ik het maken van series. Dus een aantal ATC’s die op de een of andere manier bij elkaar horen.

Als eerste heb ik twee ATC kaartjes wat kleiner gesneden en aan elkaar geplakt met non-permanente tape.


In het midden van de twee een soort van bloem gedoodled en daaronder een scheidingslijn gezet.

Zo heb ik het geheel vol gezet met doodles en schaduw aangebracht.
Ik heb het geheel helemaal zwart, wit en grijs gehouden.


Na het doodlen heb ik de twee kaartjes van elkaar gehaald.
En ze elk op een zwart ATC kaartje geplakt.

Gebruikt: Copic multi-liner 0.1 - 0.25 - 0.7

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten