dinsdag 3 februari 2015

Butterflies of hope

Hallo iedereen,


Deborah hier vandaag, het is deze keer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Ik kijk al uit naar de lente en dat is ook aan mijn kaarten te zien de laatste tijd.
De donkere kleuren en winterse stempels sla ik nu graag weer over.

Dit is wat ik deze keer gemaakt heb met een stempel van Hannah Lynn.
Ik hou er erg van om gezichten en haren te kleuren.


Ik heb de kaart heel eenvoudig gehouden. De kaart heeft twee designpapiertjes als basis, een streepje kant, lint en een bloem. De pareltjes dienen nog als afwerking.
De ogen heb ik ook voorzien van wat oogschaduw, wat ook meestal een ander effect geeft. Een wat grijze marker in het oogwit zorgt ervoor dat je ook daar een schaduw krijgt.


De Copic kleuren die ik ervoor heb gebruikt:
huid: E13, E11, E00, E000, R20
haar: E59, E57, E55, E53, E50
ogen: B05, B02, B000 / N1 
paars: BV08, BV04, BV02, BV00
roze: RV17, RV55, RV52
lippen: R37, R35, R32


Ik hoop dat je het een beetje mooi vond!
 Tot de volgende!



1 opmerking: