donderdag 30 augustus 2018

Spelen met acryl # dots


Post met Acryl - dots

Vandaag ga ik laag over laag werken met acrylverf. 
Ik weet van te voren niet wat het gaat worden. 

Alles staat klaar om te beginnen:  een aantal kleuren acrylverf (Ara verf), brayer, penselen, water, palet, tooltjes, sponsjes, stencils etc. 

Ik heb vandaag een voorkeur voor blauw aqua kleur en een roest toon. Dat is mijn uitgangspunt en voor de rest zie ik wel hoe het gaat. Belangrijk is dat je niet op het eindwerk concentreert, maar probeer meer de reis te ervaren. 








Steeds ga ik een laag verder en stel ik mij de vragen; Vind ik het mooi? Is het al af? dat blijft steeds de vraag. Het is een zoektocht naar mooie sfeerbeelden. Wanneer je klaar bent is altijd de vraag en het moeilijkst. 

In de film zie je hoe ik dat proces hebt gedaan, de reis, en een project heb gemaakt. 




Veel plezier bij het bekijken 

Julia Woning



2 opmerkingen: