vrijdag 19 februari 2021

Spring is coming!

 Leuk dat je er weer bent!

 

In Februari heb ik altijd het gevoel dat de lente gauw komt,

ik hoop het ook echt😄

 

Dus heb ik krokussen gemaakt met Copic Marker's.

 

Ik wilde ze niet gewoon kleuren,

ik wilde weer iets makkelijks en lekker losjes maken. 

 


Ik heb eerst een schetsje gemaakt

en heb daarna de inkt van de Copic 

op een kunststof palet er uitgedrukt.

Dan heb ik Activator in een kuiltje van het palet gedaan.

Dan druk ik mijn vinger in de Activator

en dan in de inkt.

Daarna veeg ik mijn vinger heel 

lichtjes over het papier.

Ik heb steenpapier gebruikt,

ik denk dat het op Yupo papier ook gaat,

het moet glad papier zijn waar de inkt niet gelijk

in het papier trekt.

Dan spray ik er wat Activator overheen,

je krijgt dan allemaal spatjes.

Jammer genoeg krijg ik precies dat stukje film

niet op mijn I pad zodat dat stukje film dus mist😕

 

 

           

 

Ik geloof dat het wel goed te zien was toch?

Hier nog een keer het eindresultaat.

 


 

Leuk dat je langsgekomen bent en tot

volgende keer.

Liefs 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten