woensdag 19 januari 2022

Kikker met Copic's

Hallo allemaal 

 

Ik ga vandaag met  Copic's aan de slag.
Deze keer is het een kikker geworden.
 
Ik kon jammer genoeg mijn 
Perfect Coloring Papier niet vinden, 
dus heb ik ander papier genomen 
en daar kan je
niet zo goed op blenden als op 
"Perfect Coloring Paper"
maar ik ben toch wel tevreden met het eindresultaat😉

 
 
Ik heb van elke stap een foto gemaakt
en het zijn veel foto's geworden!
Dus heb ik er een filmpje van gemaakt.

 

            

Ik heb niet van elk groen gedeelte van de kikker

een foto gemaakt, het blijft gewoon hetzelfde

wat de kleuren en het blenden betrefft.

 

Nadat de kikker klaar was heb ik met een

donkere kleur groen stippeltjes gemaakt op zijn huid,

en dat heb ik ook met een 

witte Molotow Aquatwin gedaan.


Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb:

G000, YG09, G03, G02, G00, YG17,

G07, YG45, 

BV13,  BV17, BV25, BV29, BV0000, BV00, 

BV11, V0000, V00

T1, 

YR09, YR15, YR12

 

Voor als jullie het willen uitproberen,

kunnen jullie mijn schetsje gebruiken.


  Dit is mijn resultaat.

De achtergrond wil ik nog doen,

maar heb nog geen idee hoe ik het wil hebben😁


 Bedankt voor het langskomen en tot volgende keer.

 

Liefs


 


1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kleurwerk (en dan niet eens op het goede papier!)
    Leuke video en bedankt voor de freebie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen