donderdag 19 januari 2023

Een straat met Copics en Activator

 Hoi hoi

Leuk dat je weer langskomt op onze blog.
 
Ik had met een vriendin afgesproken 
om lekker samen met de Copic's te gaan kleuren.
Ze gebruikt ze nog niet zo lang maar is al helemaal verslaafd aan de Copic's😃
 
Ik wilde haar wat nieuws leren en heb het gelijk maar gefilmt
om het hier op ons blog ook te laten zien.
 

 Ik heb steenpapier gebruikt, dat is heel glad papier van 
witte gemalen stenen.
 
Als je dus wilt dat de Copic's met Activator langer nat blijft zodat je het kan uitblazen,
dan heb je glad papier nodig.
Yupo gaat waarschijnlijk ook, maar dat papier heb ik niet.
 
 Ik heb alleen de W kleuren en 2 kleuren van de E serie gebruikt,
W3, W5, W6, W7, W8, W10
E35 en E53
Voor de highlight's heb ik een witte Molotow One4all gebruikt.
 
Ik begin met de Copic wat kleur aan te brengen op het papier,
en spuit het dan met de Activator nat.
Dan blaas ik het met een rietje uit,
dit doe ik een paar keer zodat ik een zachte achtergrond krijg.
Daarna ga ik steeds meer details aan de straat geven met verschillende kleuren.
 Af en toe neem ik ook mijn brushpen die met Activator gevuld is,
om nog wat bij te werken.
 
Ik zou zeggen, bekijk mijn filmpje en probeer het ook eens uit😉 
 

       

          

De foto van de straat heb ik uit Pinterest en is met Aquarel gemaakt,

ik wilde kijken of ik met de Copic's ook dat effekt kon krijgen,

en dat kan dus😉



Bedankt voor het langskomen en tot volgende keer.


Groetjes


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten