donderdag 13 juli 2023

Clematis

 Goedendag Bloggers,

Vandaag mag ik mijn creatie laten zien op het blog. ik vind het heerlijk om te aquarelleren met de Daniel Smith en geeft mij veel ontspanning.

Wat heb ik gemaakt:


Wat heb je nodig om deze creatie te maken: 

Stempels van Ludiec SU-00929 Bamboo,SU-01033 Clematis flower, SU-01034 Clematis flower bud, SU-01034a Clematis tekst.

Daniel Smith Aqaurelverf:Quinacridone Rose, Quinacridone Magenta, Rose of Ultramarine, Ultra Marine Red, Deep Sap Green, Sap Green, Indigo, Green Gold, Yavapai Genuine, Burnt Umber, Sepia.

Stempelinkt, stempelhulp, maskertape, penselen

Met de stempels een lay out maken met behulp van de stempelhulp en maskeer papier.

Wat ik vooraan wil hebben daar begin ik mee.



Dan ga ik de bloemen aquarelleren met de verschillen tinten paars, daar waar ik schaduw wil maak ik het donkerder.


In het hart van de bloem heb ik Green gold gedaan. Zo ga ik steeds een stapje verder en bouw in laagjes op. Met de groen tinten  de bladeren aquarelleren. In de bloemen en het hart nog wat schaduw aan gebracht met de kleur Indigo. 


Met de Yavapai Genuine en Burnt Umber en Sepia  de bamboo stokken. Haha en nu was ik zo bezig dat ik vergeet om foto,s te maken. 

met een ronde cirkelmal heb ik een rondje getekend en daarom heen de verschillende groentinten aan gebracht, dit is spelen met water en verf.



 

Gemat op zwart en wit kaart karton en de tekst gestempeld.

Ik hoop jullie weer wat geïnspireerd te hebben en wens jullie een fijne zomer, tot de volgende keer.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten