dinsdag 25 juli 2023

Schrift pimpen.

 Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om hier iets te laten zien.
Ben deze keer aan de slag gegaan met de Daniel Smith aquarel verf . Wou is een schrift pimpen en om er met de Daniel Smith op te kunnen werken heb ik het schrift eerst een laagje gegeven met de Daniel Smith watercolor groud. Dit is een onderlaag zodat de verf niet te snel in het papier trekt.
Daarna ben ik met wat kleurtjes Daniel Smith gaan spelen en heb daar wat alcohol in gedruppeld dat geef een leuk effect. Voor het schrift te pimpen heb ik de bloemen van Altenew Poppy Garden ingekleurd met de Daniel Smith. Daarna heb ik ze uitgeknipt en op het schrift geplakt, nadat ik eerst nog wat op het schrift heb gestempeld en nog wat structuurpasta met een stencil heb aangebracht,
De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Quinacidone Pink en Quinacigone Gold voor de bloem, en Sap Green en Dark Sap Green voor de blaadjes. 


Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze post.
Graag weer tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten