dinsdag 16 april 2019

Happiness


Hallo bloggervolgers,



Ik ben nog aan het nagenieten van de Art Specially.
 Ik kom vandaag dan ook niet met een uitgebreide tutorial, maar met een projectje.

Dit keer een mixed media project op de A4 Gelli plate. Ik heb daar met de Various ink en Gelli Arts verf prints op gemaakt. 1 die niet goed gelukt is en 1 wel.



Op de "gelukte" print stempel ik mijn vlinder en libel, deze knip ik uit en plak die op mijn achtergrond, als deze bewerkt is met achtergrond stempels.


Ik heb daar diverse achtergrond stempels voor gebruikt.


Als alles opgeplakt is, heb ik de vlinders en libel nog bewerkt met de Derwent Graphik line painter en Molotow one4all Acryl marker bewerkt.


Gebruikte Various ink:
FRV1 - BV08 en BG49.

Graphik line painter turquoise
Molotow one4all Neon pink
Molotow one4all Purple
Molotow one4all white

Dit was het voor vandaag!
Wens jullie een fijne dag toe!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten