zondag 28 juni 2020

Toucan Surf - Een kijkje in hoe ik te werk ging...



Goedemorgen allemaal,

We hebben een paar hete dagen achter de rug, de ideale omstandigheden als je van zon zee en strand houdt. Zelf blijf ik liever in de schaduw met een boek of een tijdschrift.

Geïnspireerd door het weer ging ik aan de slag met een digi van Whimsy Stamps -  Toucan Surf.

In een video laat ik jullie stap voor stap zien hoe ik deze zomerse toekan heb ingekleurd met Copic Markers. 




Ik heb alle Copic Markers die ik gebruikte ook nog even op een rijtje gezet.

Toekan - 110, N10, N8, N6, N4, BV25 en BV23

Snavel & poten:
Oranje - YR18, YR16, YR15 en YR14

Blauw - B69, B28, B26 en B24
Rood - R59, R29, R27 en R24
Groen -  YG67, YG17, YG09, YG07 en YG05

Geel v/d surfplank - YR16, YR12, Y17, Y15 en Y13 
Rood v/d surfplank - N8, RV99, R89, R59, R56 en R46

Zand - E30, E31, E33, E34, E35 en E37
Schelp - E53, E55, E57 en E59



Dit is het eindresultaat, ik vind hem helemaal leuk!

Tijdens het kleuren en bewerken van het filmpje kwam ik er achter dat er een klusje op me wacht. 

Namelijk het schoonmaken van alle punten en doppen van mijn Copics! Een heel karwei, maar erg belangrijk voor de levensduur van je markers. Toch eerdaags maar eens  mee beginnen!

Ik hoop dat alles duidelijk was in het filmpje. 
Af en toe vergat ik een dop neer te zetten zodat jullie de kleurnummer konden zien. Ook mist er een klein stukje van het rood van de surfplank. Ik werd tijdens het filmen gestoord door een belangrijk telefoontje, maar de kleuren herhalen zich nog een keer en dat is wel gefilmd.

Zijn er vragen dan stel ze hier gerust. 

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag toe en graag tot de volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten