zaterdag 25 november 2023

Christmas Gnome.

 Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om hier iets te laten zien. Deze keer heb ik gekozen om een Gnome uit het digitale kleurboek Christmas Gnome's van Mariola Budek in te kleuren met de copics.
Vond het wel leuk om de kleuren roze en groen te combineren is een keertje wat anders als rood met groen al vind ik dat toch ook wel hele mooie kleuren voor de kerst.


Hier de kleurnummers die ik gebruikt heb,
E000 -E00 -E11 -E21 -E04 voor de huid.
W00 -W1 -W3 voor de baard.
R83 -R81 -RV32 -G99 -YG93 -YG91 voor de jas en muts.
W6 -W7 -W8 voor de broek.
G99 -YG63 - YG 91 -W6 -W7 voor de schoenen.
RV99 - RV95 -R 56 voor de sjaal.
En voor de cadeautjes heb ik een mix van deze kleuren gebruikt.

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kleurwerkje.
Graag weer tot de volgende keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten