dinsdag 21 november 2023

Sketch met Copic's na een aquarel van Thomas Schaller

 Hallo allemaal

Leuk dat jullie weer langskomen.

 

Vandaag laat ik met Copic's zien hoe jullie in aquarel stijl 

schilderen kunnen.

Ik heb steenpapier gebruikt maar het moet gewoon heel glad papier zijn 

waarvan de pigment niet gelijk in het papier trekt.

 

Ik heb een voorbeeld gebruikt van 

Thomas W Schaller.

Hij maakt hele mooie aquarellen,

en deze wilde ik gewoon proberen met de Copic's.


 
Ik heb er een film van gemaakt, het is dan beter te zien.
 
Ik heb volgende kleuren gebruikt:
 
V28 en E42 voor de lucht
R27, BV29 en C9 voor het huis en de brug 
E84, E59, T9 voor de rotsen
BV 29, T9 E87, E84, voor de bomen
Y11 voor het licht 
BG75, R27, BV29, BG78, E89 voor het water
 
 Verder heb ik een Copic Multiliner en een witte Molotow One4All
gebruikt.
 


                 

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en het ook eens gaan uitproberen.

Bedankt voor het langskomen,

en tot volgende keer.

Liefs 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten