vrijdag 10 november 2023

Kerstlantaarn

 

Hallo Bloggers,

Zijn jullie ook al lekker bezig om kerstkaarten te maken, en hebben  jullie nog inspiratie nodig?

Wat heb je nodig: Stempel Penny Black Lantaarn, stempel in To sky,  stempelinkt, Aquarelverf ,300gr Aquarelpapier, penselen, embossing poeder en embossing inkt , witte gouache of witte acrylinkt. 

Omdat we een mooie doos met Daniel sticks hebben gekregen op de DT dag heb ik deze gebruikt



De kleuren die ik heb gebruikt zijn : Carbozale Violet, New Gamboge, French Ultra Marine, Quinacridone Red, Sodalite Genuine, Prussian Blue


De stempel gekleurd met inkt van een watermarker, de stempel is niet goed afgedrukt maar dat ik geen probleem ik ga deze met de aquarelverf in kleuren. 


Met de blauw en het grijsachtig heb ik de lantaarn gekleurd en met geel en rood gemengd de vlammen.

Aan de rechterkant in de lantaarn een klein beetje paars.


De achtergrond met een beetje Blue en Sodalite en daarna gespetterd met water.


Onder de lantaarn wat schaduw aan gebracht met verdunde Sodalite Genuine.

De stempel in To sky gestempeld met bruine inkt en daarom heen en overheen met embossing inkt gestempeld  en met witte embossing poeder verhit.


Spetteren met witte Gouche of acryl inkt. 

Op de lantaarn heb ik wat witte Gouche aan gebracht als sneeuw


Ik heb het geheel op geplakt op een achtergrond die ik bewerkt heb met sepia inkt.

Ik hoop dat jullie weer geïnspireerd zijn en laat je creatie zien op ons Facebook Colorstock pagina.

Tot de volgende maand











Geen opmerkingen:

Een reactie posten