maandag 29 april 2024

Llama & Giraffe van Vera Lane

  

Goedemorgen allemaal,

Koningsdag is weer geweest en samen met mij zullen veel mensen toch wel een oranje tompouce of gebakje hebben gegeten. Door al het oranje in de winkels had ik zin om iets oranje te kleuren met mijn Copic Markers.

Ik pakte een digiset van Vera Lane erbij - Lama & Giraffe. Deze kaart maak ik alvast voor een speciaal iemand die deze kaart straks goed kan gebruiken.

De set bestaat uit 4 afbeeldingen, 3 plaatjes en 1 tekst. Ik heb van de drie plaatjes in Word een leuke scene gemaakt en toen geprint.


De gebruikte Copic Markers zijn:

Roze - RV10, R81, R83, R85, RV25 en RV29
Oranje - YR20, YR21, YR12, YR16, YR18 en YR27
Groen - YG01, YG13, YG17 en YG67
Ogen - B000, B00, B01

Met de Colorless Blender maakte ik in de lama 'witte' stippen door de roze kleur weer op te nemen. Om in het stipjes thema te blijven zette ik in de giraffe ook stipjes op zijn lijf.



Het 'grasrandje' maakte ik met een oude stempelset van Joy crafts. Daar tussen zette ik streepjes groen met dezelfde kleuren als de bladeren van de bloem.

De tekst sneed ik in stukjes en de randjes maakte ik zwart met een stempelkussen.

Met een zwarte blackliner van Molotow, dikte 0.4, heb ik een speels lijntje rond de kaart gezet.

Dit was hem weer voor deze keer.
Ik wen jullie allemaal nog een hele fijne maandag toe en natuurlijk een mooie week!
Tot de volgende keer.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten