maandag 22 april 2024

Magnolia


Hoi allemaal,

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met Derwent Inktense Pencils.
De stempel die ik gebruikt heb is van Studio Light Magnilia Clear Stamp SL-ES-STAMP 585.
De stempel heb ik met Distress Ink  Old Paper gestempeld om het no-line effect te krijgen.
De bloemen, blaadjes en stengel heb ik daarna laagje voor laagje aangebracht. Tot ik het gewenste effect had.

De gebruikte kleuren zijn:
Voor de bloemen: Red Violet (610) en Deep Rose (710).
Voor de bladeren: Leaf Green (1600).
Voor de stengel/tak: Bark (2000) en Baked Earth (1800)
En natuurlijk een penseel.

Ik gebruik voor de Inktense graag een Derwent waterbrush die ik niet vul met water maar als een "normaal" penseel gebruik.
Deze keer heb ik de Inktense direct op het papier heb aangebracht en daarna met de waterbrush de kleur verspreid.
Was zo in de flow van het kleuren dat ik vergeten ben om tussendoor foto's te maken.
Ondanks het ontbreken van tussenstap foto's hoop ik jullie weer geinspireerd te hebben.

Tot de volgende keer:
Marja Groenewout



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten