donderdag 25 april 2024

Springtime Wishes.




Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een plannerpagina laten zien. De stempels zijn ingekleurd met de Molotow Sketcher en op de achtergrond heb ik de ronde geliplate gebruikt.

Hier heb ik eerst met inkt en een stencil wat rondjes gemaakt op de pagina.


Dan met een brayer wat inkt aangebracht op de geliplate, en hiermee een afdruk gemaakt op de pagina.





Dan met een donkerde tint blauw de streepjes stempel afgedrukt op de geliplate.
Daarna de geliplate weer precies op de zelfde plek terug gelegd op de pagina zo heb ik een gestrreepte achtergrond in de afdruk van de geliplate.



Daarna heb ik de pagina afgewerkt met bloemen die ingekleurd zijn met de Molotow Sketcher.
De gebruikte kleuren zijn: B 260 - B 245 - K430 - K435 - K410 - K 415.
Verder de pagina nog afgewerkt met een vlinder, zwarte spetters, zwart randje rond de pagina en een tekst.



Dat was het voor deze maand graag weer tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten