zaterdag 13 april 2024

Rozen

 

Hallo bloggers,

Gezellig dat jullie weer komen kijken, ik heb vandaag een kleurplaat van het mooie blok Jenine’ s Mindful Art collection Flowers gekleurd met de Molotow Sketcher Marker.

Wat heb je nodig: kleurplaat ,Sketcher marker, Waterpenseel, een paletje

Molotow Sketcher marker:

Bladeren: K410, K415, M135

Grote roos: V225,  Y025, V225, O060, M135. de 2e roos, P170, R105,

Kleine roos: PL205,  de steel, K415, YG385, M135.  



Breng wat kleur op een palet en neem deze op met het waterpenseel. Ik begin aan de schaduw kant ,want daar wil ik het donker hebben en blend het licht naar boven van het blad uit.

Zo ga je blad voor blad de bloem kleuren 

De steel kleur ik met 2 of 3 kleuren aan 1 kant en dat blend ik uit naar de andere kant de lichtste kleur eerst en dan een donkere kleur.


Ook hier hou ik rekening met de schaduw zijde. De binnen kant van de bloem heb ik met geel gedaan en de diepte kleur bruin genomen. 

                                                                                                                                                                     

De middelgrote roos met de roze kleur, ook hier ga ik eerst met lichter kleur en dan de donkere kleur.



Dan is dit het eind resultaat, hopelijk heb ik jullie weer wat geïnspireerd om met de Molotow markers aan de kleur te gaan.

Tot de volgende keer 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten