zaterdag 25 oktober 2014

Even voorstellen ... Diana






Vandaag stellen wij jullie ons nieuwste DT lid voor Diana Feenstra. Zij komt per 1 november ons team versterken.

Hallo, Ik ben Diana Feenstra, 46 jaar en ik woon met mijn kinderen in Emmen.



Ik ben al van af jongs af aan creatief bezig. Ooit begonnen met Origami en vanaf dat moment is het  volledig uit de hand gelopen. Mijn grootste probleem is dat ik eigenlijk alles op creatief gebied leuk vind. Vorig jaar heb ik alle copic cursussen gevolgd. Dit is nu mijn favoriete kleurmiddel. Maar vind het nog steeds leuk om andere dingen te proberen bijv. aquarel met Molotow markers. Begin dit jaar kwam ik op youtube Zantangle tegen. Dit ben ik gaan gebruiken in mijn eigen werk. Ik vind het vooral leuk om het te gebruiken als toevoeging en niet alleen maar een vel vol te doodelen. Ik wil vooral hier laten zien hoe je dit op veel verschillende manier kan gaan gebruiken.
Een van de eerste dingen die ik gedoodeld heb is een flagbook. Lekker handig om de verschillende doodels te oefenen. De kaartjes heb ik aan beide kant voor gedoodeld.



Een van de dingen die ik graag maak zijn cadeau verpakkingen zoals dit melkpak. Ik doodel eerst en daarna plak ik het pak pas in elkaar. Wel even goed nadenken zodat begin en eind goed op elkaar aansluiten.


Het liefst gebruik ik het doodelen als toevoeging aan mijn kaarten en stempelafdrukken.
Bij de kaart hieronder heb ik het hart van magnolia vergroot uitgeprint en vervolgens gedoodeld omdat ik de kerstman erop wilde laten zitten heb ik gekozen voor een doodle die het idee van een kussen geeft.


Gebruikte Copic markers: 

YG61-YG63-YG67
C00-C0-C1
T2-T4-T6
R-24-R27-R29

Groetjes en veel doodle plezier.

1 opmerking:

  1. Hallo Diana, welkom in het team, ben benieuwd naar al je creatieve ideeen, groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen