dinsdag 9 augustus 2016

April Rosabelle

Hallo Bloggertjes

Na de vele mooie bloemen van de laatste tijd, kreeg ik nog eens zin om een gezicht en haren te kleuren


Ik wil mij perfectioneren in het inkleuren van haren met Copics, dus dat word nog oefenen ;-)

Daarom heb ik gekozen voor de mooie April Rosabelle van Make it Crafty, zij heeft een mooie bos haren.

Leren jullie met mij mee?
De eerste die ik had gekleurd was een beetje mislukt en is dan ook in de prullenmand beland en zijn we maar opnieuw begonnen haha

Ik ben begonnen met het inkleuren van de huid

Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt

E50 - E00 - E01 - E04


Zoals altijd begin ik bij de huid met een basislaag aan te brengen met de lichtste kleur E50


Daarna gebruik ik E00 en E01 en blend ik alles mooi uit


Om nog wat meer diepte te krijgen geef ik nog wat schaduw met E04, deze blend je dan weer uit met E01 - E00 en E50


Toen dit klaar was ben ik begonnen aan het haar

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt voor het haar

E70 - E74 - E77 - E79 - en een klein beetje 100


Ik doe het haar lok voor lok en begin weer met de lichtste kleur E70, werk in streepjes, de kunst is om ze zo fijn mogelijk te zetten


Met de 2de kleur E74 doe ik hetzelfde maar blijf dan een beetje terug van de lichte kleur


Gebruik dan je 3de kleur E77 en blijf weer een klein beetje meer weg van je lichte vlak


Met E79 breng je nog een beetje schaduw aan en met 100 kan je hier een daar nog wat meer diepte aanbrengen


De jurk  is ingekleurd met BG000 - BG01 - BG05

De bloemen zijn ingekleurd met 
R20 - R32 - E04

Het sieraad met Y17



de achtergrond heb ik gedaan met Panpastel  Turquoise 580.5 en een tooltje

Het kaartje heb ik nog gemat op turquoise cardstock en op een bruine dubbele kaart

En dit is dan het eindresultaat


Ik hoop dat jullie het een leuke post vinden.

Tot de volgende keer

Groetjes
Nadia
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten