dinsdag 13 maart 2018

GelliPlate Mini Album - 'Creativity'


Goedemorgen allemaal!

Boekjes, mini albums, wie is er niet gek op? Ik wel. Ik kwam op het idee via een YouTube video die ik heb gezien van Lunar Sun Creations. Zij heeft 3 filmpjes, waarin ze duidelijk uitlegt hoe ze een mini album in elkaar zet, inclusief alle maten. Erg handig! (Dus als je ook zoiets wil maken raad ik je echt aan om die videootjes te kijken, dan komt het helemaal goed :-))

Ik besloot om ALLE onderdelen van het mini album te bewerken met de GelliPlate, en zo een toffe basis te creƫren voor een album, waar ik later in kan gaan art journallen.

Ik heb de opbouw van het albumpje gefotografeerd en deze met tekst erbij in een filmpje gezet. Dit filmpje kun je hier bekijken:

 

En dan zijn jullie natuurlijk vast wel benieuwd naar het eindresultaat, het hele album. Ik heb in het album steeds met hetzelfde thema gewerkt, namelijk menselijke figuren, het woord 'creativity' komt een aantal keren terug en ik heb veel gewerkt met producten van Studio Light. De pagina's zijn afzonderlijke projectjes, maar heb er eenheid in gehouden door beperkte kleurgroepen te gebruiken. Ook vind ik het leuk om tags te gebruiken met verfrestjes erop :-) Je kunt er natuurlijk ook foto's in verwerken. Hierbij wat foto's van de afzonderlijke pagina's:


Ik heb een ' flip through ' video gemaakt en deze kun je hier bekijken.

   


Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Tot de volgende keer, groetjes Claudia 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten