vrijdag 1 juni 2018

How to; Copic coloring no lines skin coloring

Hallo Copic fans,


Vandaag heb ik voor jullie een video tutorial waarin ik laat zien hoe je een
huid in kunt kleuren op de No Line techniek. Voor de tutorial gebruikte ik; E000, E00, E04, E11, E21 en R20.

Ik ging aan de slag met een rubber stempel van Magnolia Summer Flower Tilda with bowknot. Ik stempelde haar met Cement Grey hybride ink van My Favorite Things dit kan overigens ook prima met een andere lichte kleur inkt die geschikt is voor Alcohol Markers. Veel kijkplezier.



Hierbij de volledige uitwerking van Tilda. Ik heb er een tag mee gemaakt omdat ik vaak vindt dat de No Line techniek genoeg voor zichzelf spreekt.


Hopelijk vonden jullie de video tutorial leerzaam en zie ik op de Colourstock Facebookpagina snel jullie verschillende No Line afbeeldingen voorbij komen, tot de volgende tutorial!

1 opmerking: