zaterdag 13 juni 2020

Mineral Marvels dots artjournal pagina

Beste Bloglezers,  

 Vandaag werk ik met de nieuwe set van Daniël Smith Extra Fine Watercolors de Mineral Marvels dots set.
Ik creëer een leuke art journal pagina.


Ik begin met het stempelen. Dit doe ik met Versamark ink (een vette kleurloze inkt)


 Na dat ik tevreden ben met de afdrukken strooi ik er embossingpoeder overheen.


Met een heatthool verwarm ik de witte embossingpoeder en creëer ik zo een witte afdruk die ik verder kan gebruiken voor mijn art journal pagina.


Nu de lijnen mooi zijn kan ik de vlakken voor zien van kleur. Hiervoor gebruik ik de Miniral Marvels dots van Daniël Smith Extra Fine Watercolors.


Je hebt de beschikking over 36 kleuren in deze dots set. Een prima manier om kennis te maken met de Daniël Smith Extra Fine Watercolors een prachtig merk, met 230+ kleuren. Wees gewaarschuwd als je dit eenmaal probeerd ben je om en een verslaving rijker ;-)

Zo ga ik alle vlakken kleurgeven. Rn als laatste wat spetters en wat zwart in de oogjes van de vogel en de bij en zie hier een vrolijke art journal pagina.



Bekijk hier de film met commentaar hoe ik het heb gedaan.


 Tot de volgende keer
Julia    





Geen opmerkingen:

Een reactie posten