vrijdag 28 augustus 2020

Sparkle Unicorn met regenboogkleuren

Goedemorgen allemaal, 

Vandaag laat ik jullie zien hoe je op een vrij simpele manier een regenboog kan kleuren met Copic Markers. Ik gebruikte het om de haren en ballonnen in te kleuren.

Houd je niet te vast aan de kleuren die ik heb gebruikt, met veel minder kleuren lukt dit ook. Of met andere kleuren, probeer het gewoon!

Voor deze tutorial gebruikte ik een digi van Polka Doodles - Sparkle Unicorn Special Time.

In een kort filmpje laat ik jullie zien hoe ik de overgangen creëerde tussen de verschillende kleuren.

De kleuren die ik gebruikte voor de regenboog zijn:

R89, R46, R35, RV25, RV23, YR18, YR04, Y17, Y08, Y04, YG01, YG03, G05, B04, 

B24, B18, V17, BV08 en BV29

 

Verder gebruikte ik nog de volgende Copic Markers:

Huid - C2, C1, C0, C00, R20, R30 en R0000

Paardje en kadootje - E33, E31, E30 en E000 

Grond - W4, W2, W0 en W00

En zo ziet de Sparkle Unicorn eruit toen ik klaar was met inkleuren, wat een kleurenpracht!

In de ballonnen en op het shirt heb ik met een witte Molotow marker witte stipjes gezet.

Om de digi heb ik nog een een paar lijntjes zitten te doodelen. Dit deed ik met een fineliner uit de Blackliner set van Molotow.

Ik hoop dat jullie het een leuke blogpost vonden en ook eens gaan proberen om een regenboog te kleuren. 

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne dag toe en graag tot de volgende keer!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten