maandag 28 september 2020

Scary Greetings





Goedemorgen allemaal,

We hebben alweer het laatste weekend van september achter de rug en langzaam wordt duidelijk dat het nu toch echt herfst is. Het is nat buiten en de zon heeft zich weinig laten zien.

Ik ben aan de slag gegaan met een super leuk setje digi's van Isabel Cristina Stamps - Happy Halloween. 
Je kunt alle afdrukjes los van elkaar printen. maar er zit ook een zogenaamde 'easy print page' bij, zodat je alles op één pagina afdrukt. Super easy als je het mij vraagt:-)
Ik printte ze op Perfect Colouring Paper.


Ik heb ze ingekleurd met Copic Markers, de dubbele bewaar ik voor een volgende keer!

Ik heb ze allemaal uitgeknipt en er alvast setjes van gemaakt voor op een kaart. Onder de setjes staat welke Copic Markers ik precies heb gebruikt.


Konijntjes - C00, C0, C1 en C3
Oranje - YR04, YR07, YR09 en R08
Paars - BV29, BV08, V17 en V15
Roze - RV69, RV66, RV55 en RV04
Tafellaken - E35, E33, E31 en E30
Taart en cake - E55, E57 en E59


Konijntjes - C00, C0, C1 en C3
Groen - YG03, YG06, YG09 en YG17
Grijs pak - C4, C6 en C8
Taart en cake - E55, E57 en E59
Stipjes in het dino pak met de C5


Konijntjes - C00, C0, C1 en C3
Oranje - YR04, YR07, YR09 en R08
Paars - BV29, BV08, V17 en V15
Slinger - YR15, YR16 YR18/ Y13, Y15 en Y17
Bezem - E30, E31 en E33 / C4, C6 en C8

Met het laatste setje heb ik een kaart gemaakt., met de rest ga ik natuurlijk ook nog een keer aan de slag.

Ik heb het ronde achtergrondje gemaakt met een paar kleuren Distress Inkt. Met water maakte ik wat lichtere vlekjes in de cirkel. 
Daarop heb ik goudkleurige spetters gemaakt met een Molotow marker en met een witte Molotow marker heb ik een paar 'sterretjes' gezet.



Dit was het voor deze keer. Zijn er vragen, dan stel ze hieronder gerust.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe en graag tot de volgende keer!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten