donderdag 9 maart 2023

Art is everything

 Hallo Allemaal,

Een nieuw gezicht op het DT blog van Colourstock, ik zal me eerst even voorstellen aan jullie, Ik ben Carla, 45 jaar oud, moeder van 2 jongens en getrouwd met Eddie, we wonen in het Groningse Stadkanaal.

Ik ben in mijn vrije uren graag creatief bezig, van kleuren tot mixed media projecten.

Van mij zul je dan ook vaak een kleurwerkje of mixed media project voorbij zien komen of een combinatie voor beide.

Voor het blog van vandaag heb ik gekozen om een mixed media project te maken.

Ik heb gewerkt met copics ( kleurnummers BG09 - V09 ) op de gelliplate (afm. 12 x 17 cm)

Ik heb dit gedaan via een filmpje op Youtube van Colourstock DT member Diny.

Door te kleuren op de gelliplate met copics en de inkt te activeren met de activator krijg je ontzettend leuke effecten op het aquarel papier ( ik gebruike 300 grams aquarel papier smooth)

Door gebruik te maken van diverse stencils en stempels creeer je in een handomdraai een prachtige achtergrond.

Deze achtergrond heb ik in vierkantjes gescneden in 4x4 cm en de randen shabby gemaakt met zwarte inkt.

Dit keer heb ik het afgemaakt met een passende tekst



 Ik hoop jullie de komende tijd te mogen voorzien van voldoende leuke inspiratie.

Creatieve Groet,
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten