maandag 13 maart 2023

Wallpaper Art

 Hallo Bloggers,

Wat leuk dat jullie weer op het blog komen kijken, deze keer heb ik een tutorial gemaakt met de Daniel Smith aquarelverf .

wat heb je nodig: aquarelverf Quinacridone Rose, Permanent Violet, Carbazole Violet,Deep Sapgreen,Sapgreen.

Bloemenstempel: Altenew Wallpaper Art.

Artist Watercolour Paper, en  Penselen Stempelhulp, No Line Coloring Ink on3.


 

Als eerste heb ik de stempel beïnkt met Inkon3 in de stempelhulp ,ik laat de stempel er wel op zitten zodat ik later er nog een keer kan beïnkten.

Als eerste laag heb ik een waterig kleurtje gemaakt met de Quinacridone Rose. 



 De tweede laag heb ik meer verf toe gevoegd aan het waterige mengsel en ben ik gaan schilderen daar waar het donkerst moet worden. Met een schoon penseel laat ik het een beetje vloeien ,zodat er een verloopje ontstaat.




Nu nog meer kleur aan brengen in het mengsel en ook deze weer aquarelleren zo als hier boven.


Hier ben ik al een paar stapjes verder met het aan brengen van verf, steeds een kleurtje donkerder en intussen heb ik ook de kleur Permanent Violet aan gebracht.

Door dat de stempel nog in de hulp zit breng ik de Carbazole Violet  aan op de stempel in het hart van de bloem en druk deze af dit herhaal ik een paar keer tot ik het mooi vindt. Daarna maskeer ik de bloem en stempel een kleinere bloem er boven. 


Aan het eind zet ik met een witte Signo Unibol wat witte stipjes in het hart van de bloem.

Ik heb de bladeren gestempeld met de Daniel Smith verf en laten vloeien door er water op te sprayen. 
Ik hoop weer dat ik jullie heb laten zien dat Aquarelleren met verf erg leuk is en dat je een mooi resultaat krijg met niet zo veel kleurtjes. 
Tot de volgende keer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten