zaterdag 17 juni 2023

Flower Notes


Mijn allereerste post voor jullie. Mijn naam is Marja, moeder van 2 volwassen zonen en oma van een, bijna, 5 jarige kleindochter. Ben zolang ik me kan herinneren creatief bezig, met van alles en nog wat. De laatste tien jaar voornamelijk kaarten maken. Begonnen met 3D knippen, maar al snel kwamen er stempels,potloden enzovoorts.

Ik heb voor deze kaart Copic Sketch, no line inkt, een stencil en inkt gebruikt. 
De stempel is van Chocolate Baroque - Flower Notes.

Voor de bloemen heb ik: B00, BG53 en BG57 gebruikt.


Voor de bladeren heb ik: YG25, YG17 en YG67 gebruikt.



Voor de hart van de bloemen heb ik Y24 gebruikt en na het drogen van de alcohol gestippeld met YR27. 


Als laatste de achtergrond gemaakt met een stencil en inkt en verwerkt tot een kaart.



Hoop dat ik jullie een beetje geinspireerd heb.

 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten