zondag 25 juni 2023

Wildberry Bloom

 Hallo allemaal,




Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen. Met dit warme weer vind ik het fijnste om rustig te zitten kleuren met mijn potloden dus ik heb voor jullie weer een kleurwerkje met de potloden om te laten zien.
Ik heb Wildberry Bloom van Christine Karron ingekleurd met de Lightfast potloden. Deze keer is geen blond of bruin haar maar een keer groen haar dat heb ik met de Procolour potloden gedaan omdat dit een harder potlood is en de punt scherp blijft zodat je fijne lijntjes kunt maken.

Hier een paar foto's die ik gemaakt heb tijdens het kleuren.


Hier zit de eerste laag van de huid erop.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Merlot-Marsviolet-Sienna-Cinnamon- Dusty Pink- Salmon- Pale Peach- Champagne-White


Hier heb ik de eerste laag van de haren gedaan en ook hebben de ogen en lippen een kleurtje gekregen.
Voor het haar en de ogen gebruikte ik dus de Procolour : 67 Gunmetal-42 Spruce Green- 45 Light Moss- Chinese. De gebruikte kleuren voor de ogen zijn: 72 Chinese White- 69 Felt Grey- 35 Dark Indigo-71 Ivory Black-45 Light Moss-42 Spruce Green en een witte Molotow Marker.
De wenkbrouwen gaf ik een kleurtje met 67 Gunmetal en 42 Spruce Green.
De lippen zijn weer met de Lightfast gedaan met de kleuren: Dusty Pink- Cherry Red- Merlot -Black.
Ook de huid heeft een tweede laag gekregen en daar heb ik op de wangen nog wat Cherry Red toegevoegd.

Hier heb ik de kleur 35 Dark Indigo nog aan de haren toegevoegd om er wat meer diepte in te krijgen.
De kleuren voor de bloemen zijn; Violet- Heater- Mid Ultra Marine-Oyster- Mustard- Mars Violet en een witte Molotow Marker.
Ook ben ik hier aan de bladeren begonnen en de kleuren daarvoor zijn: Pine- Racing Green- Green Earth- White- Black.


Voor de bramen gebruikte ik: Blue Violet- Violet- Deep Blue- Black.
De kleuren voor de frambozen zijn: Deep Rose- Bordeaux- Magenta.


De gebruikte kleuren voor de bloem zijn: Magenta- Heater- Oyster- Sun Yellow- Mustard- Mars Violet en een witte Molotow Marker. 

De gebruikte kleuren voor de aardbeien zijn: Derwent Red- Strawberry- Scarlet- Autumn Brown. 
De gebruikte kleuren voor de vlinder zijn: Violet- Deep Blue- Black- Autumn Brown- Scarlet- Sun Yellow- White en de Witte Molotow Marker.


Hier de foto van het eindresultaat. 
Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn kleurwerk.
Graag tot een volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten