vrijdag 25 augustus 2023

Zonnebloem inkleuren met potlood.

 Hallo ,

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen. Ik wil jullie laten zien hoe ik een zonnebloem inkleur met de Chromaflow potloden.
Hiervoor heb ik de digi Sunny van Lana Green gebruikt.


Als eerste heb ik een laag geel aangebracht met 0110 Sunflower.


Dan heb ik wat diepte in de bloem aangebracht met de kleuren 0200 Amber Gold en 0300 Goden Sun en dit blend je dan met de 0110  Sunflower.



Nu breng ik nog wat extra diepte aan met 1920 Redwood en herhaal ik de vorige  stappen nog een keer.



Het hart van de zonnebloem heb ik heel licht wat kleur gegeven met 2100 Natural Brown.



Daarna heb geef ik het wat kleur met de kleuren 2100 Natural Brown, 2000 Raisen en 1920 Redwood.


 
Met de kleur 1700 Foliage geef ik het blad aan de onderkant en boven de nerf al wat kleur. Aan de bovenkant van het blad en ook onder de nerf zet ik een randje wit.


Nu ga ik het blad opvullen en voeg ik nog een donkerde kleur toe 1540 Obsidan Green ook heb ik aan het bovenste randje en onder de nerf nog wat kleur aangebracht met de 1810 Pear zodat er een beetje geel in het blad terug komt. Tussendoor blend ik alles met een wit potlood. 

Natuurlijk heb ik de rest ook nog ingekleurd  en zie hier het complete kleurwerk voor de achtergrond heb ik inkt en een stencil gebruikt.



Vond het weer heel leuk om deze blogpost te maken , hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en graag tot een volgende keer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten