dinsdag 19 september 2023

Doodlen

 Hallo allemaal,

Naast het inkleuren van stempels of kleurplaten, vind ik het ook leuk om te doodlen.
Lekker even je hoofd leegmaken. Een enkele keer maak ik daar een kaart van. Dat wil ik jullie vandaag laten zien.


Gebruikte materialen: Cardstock van 21 x 15 cm gerild op 10,5 cm
                                    Potlood en gum
                                    Copic fineliner
                                    Derwent Lightfast


Eerst heb ik met potlood een schets gemaakt. Deze stap kan je ook overslaan en gelijk de tekening met 
de fineliner opzetten.


Na de schets trek je de lijnen over met een fineliner en gumt het zichtbare potlood weg.


Daarna heb ik de bloemen e.d. ingekleurd met Derwent Lightfast.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Voor de "gele" bloemen: Yellow, Flame en Strawberry.
Voor de "blauwe"bloemen: Mid Ultramarine, Shapphire en Midblue (90%)
Voor de "ronde"bloemen:  Oyster en Magenta
Voor de "puntige "bloemen: Cinnamon, Dusky Pink en Sienna
Voor de "kersen": Heather, Wild Lavender en Nightshade,

Als laatste een tekst gestempeld en hier en daar nog wat extra doodles. Ook een bijpassende enve;oppe gemaakt.

Dat was het voor deze keer, hoop dat jullie er inspiratie uithalen.
Tot de volgende keer!
Marja Groenewout




 






                                    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten