maandag 25 september 2023

Fall Acorn Fairy

 Hallo allemaal,

Zou het dan eindelijk herfst gaan worden, dat is wel mijn favoriete seizoen met alle mooie kleuren.
Daarom heb ik dan ook gekozen om met de herfstkleuren aan de slag te gaan. Hiervoor heb ik de digi Fall Acorn Fairy van Mo Manning gekozen. Deze heb ik ingekleurd met de Lightfast potloden en voor de achtergrond heb ik de Inktense gebruikt. De rand heb ik bewerkt met een Ditress Paste en ook heb ik nog wat script gestempeld op de achtergrond.


Hier de gebruikte potloden:
Huid: Merlot- Cinnamon- Salmon- Champagne- Dusty Pink- White
Ogen: Autun Brown- Mars Orange- Fosil Grey- White
Lippen: Merlot- Dusty Pink
Blaadjes: Autumn Brown- Venetian Red- Burnt Sienna- Sandstone
Kleding: Merlot- Ruby Earth- Autumn Red- Black- Sepia- Sienna- Mars Orange- Burnt Sienna
Lint benen:  Chocolate- Natural Brown- Chesnut
Vleugels: Merlot- Dusty Pink
De Inktense voor de achtergrond:
Burnt Umber- Baked Earth- Saddle Brown- Willow

Dit was mijn bijdrage voor deze maand.
Graag weer tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten