dinsdag 3 juni 2014

Hieperdepiep!

Hallo iedereen!

Vandaag ben ik er weer met een kaartje voor de verjaardag van een 80-jarig vrouwtje.
Ik heb daarvoor dit lief olifantje gebruikt!

Het afdrukje is helemaal ingekleurd met Copic markers. 
Bij de bloem heb ik gebruik gemaakt van een gamma oranje en geel tinten.
(de gebruikte kleuren kan je onderaan mijn bericht vinden)


Nu vind ik persoonlijk dat de bloem te weinig "diepte" krijgt door enkel met oranje in te kleuren. Ik hou wel van een iets groter contrast. Wees dan niet bang en accentueer de dieptes met een bruintint. 


Na je de details donkerder gemaakt hebt, kan je het bruin terug gaan uitblenden.
Dit is dan mijn afgewerkt plaatje.


En dit is dan de kaart die ik ermee gemaakt heb:


Het is een 14.5 x 14.5 formaat geworden, waarvan de rechterhoekjes afgerond zijn met een pons. De designpapiertjes heb ik allemaal gemat. Een toefje bloemen kon natuurlijk ook niet ontbreken.
Ik heb de vlaggetjes uitgedraaid en er met stickers haar leeftijd op gedaan. De tekststempel is ook uitgedraaid en gemat.

En dan nog de kleurtjes:

Oranje bloem:

olifant:

roze oortjes:

steel van de bloem:


Dit was het van mij voor vandaag!
Tot de volgende!



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje en wat een mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet deze kaart er mooi en fleurig uit in die prachtige kleuren en jou kleurwerk
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gekleurd, dank je wrl voor de tips.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen