zondag 29 juni 2014

Together

Kleuren met PanPastel werkt voor mij als een soort van yoga. Ik word daar echt helemaal ontspannen van. Tijdens de inkleurlessen die ik als PanPastel docente geef, constateer ik ook regelmatig dat cursisten dat gevoel delen. Bij het inkleuren wordt het vaak zo stil dat je een speld kunt horen vallen. Deze keer laat ik jullie twee afbeeldingen zien die ik met PanPastel ingekleurd heb en waar ik kaartjes van gemaakt heb.


Ik begin altijd als eerste met het kleuren van de huid en daarna de haren. Mijn designpapier heb ik dan meestal al gekozen. 


Wat ook heel fijn is aan PanPastel als je een foutje maakt, gom je dat zo weer uit. Je gaat er opnieuw overheen en je ziet er helemaal niets meer van. Ideaal toch!

De kleurtjes die voor deze twee afbeeldingen gebruikt heb zijn een mix uit de PanPastel set Diny's favorites en uit de twee Raff's cutie sets. Onderaan het bericht heb ik de kleuren vermeld. 


Ook Tilda met haar draakje ingekleurd. 


Ook de bloemetjes van lichtgewicht klei heb ik ingekleurd met PanPastel. Dat gaat heel erg goed. Denk er wel even aan om alles wat je kleurt te fixeren. 


Ook het kleine papieren kantje heb ik met PanPastel op kleur gebracht. 


De gebruikte kleurtjes PanPastel voor de huid van Edwin en Tilda zijn:

kleding Edwin

 Draakje naast Edwin

Kleding Tilda

Draakje naast Tilda


Dank jullie wel voor het lezen van mijn bericht en dat van mijn dt-collega's op het Colourstock blog! Fijne dag allemaal en tot de volgende keer. 




1 opmerking:

  1. Wauw schitterend Yvonne. Heel erg mooi die kleurtjes bij elkaar gezocht en wat een leuke stempeltjes :D

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen