zaterdag 7 juni 2014

The Green Fairy

Deze keer wil ik jullie laten zien dat je heel goed verschillende Copic kleurfamilies door elkaar  heen kunt gebruiken. De meeste Copic kleurders onder ons gebruiken de standaard kleurcombinaties.

 Durf eens te  experimenteren met de kleuren dan kom je er achter dat er erg veel verschillende combinaties mogelijk zijn. Ik laat jullie met detail foto's zien welke kleurencombinaties ik gebruikt heb voor dit afdrukje.





 Voor de oren van de fairy: 
  
 

Voor de oranje/gele orchideeën:
voor de bloembladen:
  
Voor het hart van de bloem:
 
  

Voor de paarse orchideeën:


Voor het hart van de bloem:
 Voor de bloembladen:
  
  

Voor de paarse bloemen:


voor de bloembladen:
 
  
 
Voor het hart:

De roze en rode bloemen:



Voor de roze bloemen:
Voor de rode bloemen:
 

Verder heb ik de volgende kleuren gebruikt voor de haren en wenkbrauwen:

Voor het gezicht: 
  

Voor de accenten op het gezicht
    

Voor de lippen:
 

Voor de ogen:
  

Voor de waterdruppels:
  

 Voor de parels:
  
 


 Voor de groene bladeren en takken:
 

en voor de achtergrond:

  

De witte accenten zijn gezet met Copic Opaque White.



Ik hoop dat jullie iets kunnen met deze kleuren combinaties. Het kleurenboekje dat ik jullie beloofd heb is bijna klaar....binnenkort kunnen jullie de eerste bladzijden downloaden.

3 opmerkingen:

  1. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een genot om naar te kijken.

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ze is schitterend zeg :O

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! Ben benieuwd naar het kleurenboekje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen