dinsdag 17 juni 2014

Mister "Cool"!

Hallo iedereen!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor mijn broer die 24 werd. Ik vind mannenkaarten altijd dat tikkeltje moeilijker om te maken, het begint al bij de stempelkeuze. Na een stoere stempel (hij doet me een beetje denken aan John Travolta in de film Grease) gekozen te hebben, ben ik aan mijn papierzoektocht begonnen. Uiteindelijk heb ik dat papier gekozen omdat ik echt iets wou doen met blauw! Ik kies altijd eerst mijn papier, bij het kleuren gebruik je dan deze als referentie.


Ik heb de kaart heel simpel gehouden en het formaat is 15x15cm. De verschillende designpapiertjes gemat, waarvan ééntje die een visgraatvorm gekregen heeft aan het uiteinde. Touwtje er rond en een grote rode knoop eraan gehangen. De vlaggen zijn afkomstig van een vlaggenstans en de cijfers 24 heb ik uitgeknipt uit het designpapier.

En dan nu de Copic kleurtjes:

huid:

haar:
jeans:

zwart (vest, zonnebril, schoenen, banden van de moto):

Rood truitje:

Blauw:

Metaal grijs:

Ondergrond:

Geel lichtje:

Zo, dit is het dan weer.





4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, mag ik vragen welke stempel je gebruikt hebt, ik vind hem wel heel erg leuk.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Karla, voor deze kaart heb ik de stempel Danny van Kraftin ' kimmie stamps gekozen.

      Verwijderen
  2. wauw wat een leuke stoere kaart en zo prachtig gekleurd!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen