zondag 9 november 2014

Paspop

Ook ik heb me uitgeleefd op een paspop.
Deze keer met de Pearlescent Panpastels.

Zo was hij toen ik hem kocht.


De hele paspop in de zwarte gesso gezet. Dit moet wel twee keer omdat je denkt alles meteen zwart te hebben maar als het droog is komen er vaak toch wat witte stukjes tevoorschijn.


Daarna van alles en nog wat erop geplakt met een lijmpistool. En echt je mag niks meer weggooien want je kunt hiervoor echt van alles gebruiken. En het maakt niet uit wat voor kleur het heeft je maakt het toch zwart.

Toen alles erop zat ben ik met versamark alles in gaan deppen.

Daarna met alle kleurtjes metallic door elkaar de kleur erop gezet.


 Wat heb ik er allemaal opzitten: roosjes, knoopjes, kant, halfparels, kleine klosjes, klein meetlatje, gehaakte bloem, sleutel, rits, knoop van spijkerbroek.


Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb.

951.5 Pearlescent Yellow
956.5 Pearlescent Green
954.5 Pearlescent Violet
952.5 Pearlescent Orange
955.5 Pearlescent Blue
953.5 Pearlescent Red

Geen opmerkingen:

Een reactie posten