zondag 30 november 2014

Gepimpte bloempot

Hallo allemaal,

Wij zijn in hobbyland erg druk met mixed media en het pimpen van
allerlei voorwerpen. Nu stond ik bij mezelf in de kelder en dacht....waarom 
geen bloempot pimpen ;)


De pot heb ik eerst voorzien van zwarte gesso.
Dit goed laten drogen, of een beetje helpen met de heattool.
Daarna heb ik er van alles opgeplakt.
Een swirl van cardstock, een medaillon van papier klei 
wat papieren bloemen, ijzeren bladeren enz...
Dit heb ik ook allemaal weer zwart gemaakt met de gesso.
Vervolgens dit ook weer goed gedroogd.

Daarna ben ik met de PanPastel Pearlescents de rode en de witte fine
met mijn vinger de accenten aan gaan brengen.
De rode een beetje op het bloemen gedeelte en de witte over de gehele pot.
Nu lijkt het wel een soort ijzer en glim het een beetje.


Hoeveel PanPastel je er op doet is helemaal naar eigen smaak.
Zelf heb ik de gehele pot gedaan.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt!!
953.5 - Pearlescent Red
012 - White Coarse Pearl Medium

Ik hoop dat je dit weer op ideeën brengt !
Veel plezier ermee !

 

1 opmerking:

  1. nou jeanet wat een prachtige pot heb je gemaakt met een sjieke uitstraling ,erg mooi!!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen