maandag 1 december 2014

Tutorial Kerstkaart

Hallo allemaal,

Hierbij weer een tutorial van mij.
Deze gaat over het gebruik maken van een Mask met sterren 
om eens een ander soort kerstkaart te maken, een CAS kaart.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden.


Eerst beginnen we met het aanbrengen van de Versamark
door de Mask met sterren. Je kan zoals ik heb gedaan een paar sterren
doen maar je kan natuurlijk ook het gehele mask gebruiken.
Dan is het gemakkelijk om een verfroller te gebruiken.
Wil je alleen een paar sterretjes dan is een dauber erg 
handig. Een dauber is een stokje met een sponsje er aan.
Hiermee kun je de vakjes van de sterretjes voorzien van Versamark inkt.


Na de Versamark komt de PanPastel.
Hierbij heb ik gebruik gemaakt van een tool met ronde punt.
En diverse kleurtjes blauwe PanPastel.


Haal je de mask er af dan heb je dus dit soort sterrentjes op je kaart.
Nu moet je deze even fixeren.


Daarna heb ik er nog een stans van een swirl opgeplakt
waar ik wat kaarsjes tussen heb verwerkt.
Ook de kaarsjes zijn stansjes. Op de kaarsjes heb ik nog een beetje
glitterlijm aangebracht voor een kerst glittering.

 

Nog wat spetter stempeltjes en een leuk tekstje en klaar is de kerstkaart.
Deze kaart valt dus onder de CAS kaarten.
Een Clean And Simple kaart. Dus een kaart zonder al te veel poespas.
Ook voor dit soort kaarten is panpastel een uitstekend te gebruiken product.

We hopen dat we jullie elke keer weer op een ideetje brengen
en we zouden het leuk vinden als je in een reactie eens wilde plaatsen
wat je er van vind of vragen stellen mag natuurlijk ook ;)

Dan rest mij nog jullie een fijne dag te wensen en graag tot gauw,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten