dinsdag 9 december 2014

Gepimpte naaidoos

Ik kan er geen genoeg van krijgen van mijn projectjes met de metallic PanPastel, hier dus weer één.
Deze keer heb ik een houten naaidoos gepimpt.


Eerst heb ik de houten naaidoos helemaal zwart gemaakt met zwarte gesso.


Toen met modeling paste en templates wat op de doos gezet. Dit heb ik gedroogd met de heathtool Daarna weer allerlei frutsels erop geplakt met een lijmpistool.


Toen alles weer helemaal zwart gemaakt, gedroogd met de heathtool en toen nog eens alles nagekeken want je ziet na het drogen telkens weer stukjes die je nog niet zwart hebt.
Dit herhaal je tot echt alles zwart is.


Dan dep je met versamark inkt of de embossing dabber alles in. Laat dit even drogen en dan dep je met je tool de kleuren metallic PanPastel erop.


Ik heb deze kleuren gebruikt.

910.5 Light gold
911.5 Rich gold
920.5 Silver
931.5 Copper
930.5 Bronze.

Toen alles naar mijn zin was heb ik een nieuwe fixeer gebruikt die echt geweldig is als eindfixatiefvoor je metallic PanPastel projectjes. De Ghiant Inkjet fix satijn.


Tot de volgende keer.



6 opmerkingen:

  1. Geweldig Marga, lijkt me een erg leuke workshop!!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Mooiste naaidoos dat ik ooit heb gezien..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi is een pronkstuk in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o deze is helemaal geweldig ik zal je mijn adres sturen hahaha.
    Schitterend
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi waar koop je deze naaidoosjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend zeg! Zo'n 'kale' naaidoos heb ik staan, maar nu het oppimpen nog! Dank voor de inspiratie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen