donderdag 18 december 2014

Winter Fairy

Hallo iedereen!

Zijn jullie al klaar met jullie kerstkaarten? Misschien nog eentje voor iemand waar je niet direct aan gedacht hebt?
Vandaag ben ik nog met een kerstkaartje begonnen, mijn allerlaatste, beloofd! ;-)
Na deze post is voor mij het kerstkaarten hoofdstuk voor enkele maanden afgesloten, en dat is toch altijd weer een verademing.

Deze keer heb ik gekozen voor een winterfairy van Mo Manning. Deze lag al 2 jaar ongeopend in mijn kast, ik moest me schamen...
Dus hier is ze dan!





Ik heb het super leuke papier gebruikt van Marianne Design "Winter Pastels". Ik  vind de zachte kleurtjes helemaal fantastisch en voor degene die me al een beetje kennen, blauwgroen en roze zijn mijn meest favoriete kleurtjes! 
Het is een vrij grote stempel, dus veel plaats was er niet meer over op de kaart, maar zo heb ik het graag.
Het is een kaart van 15 cm x 15 cm, waarop ik twee stukken designpapier heb geplakt. Het afdrukje is ook verhoogd gemat en verhoogd op de kaart gekleefd. Enkele bloemen, een dubbele strik en wat pareltjes maken het geheel weer helemaal af. Ik heb de pomponnetjes van haar jurkje nog bewerkt met mijn sneeuwpen.





Dan de kleurtjes die ik hiervoor heb gebruikt:
huid: E13, E11, E00, E000, R32, R20
haar: E37, E35, E33, E31, E50
roze rokje: R85, R83, R80, RV10
vleugels en blauw broekje: B05, B02, B00, B000
sneeuw: C3, C1
bont: W5, W3, W1
achtergrond: B00, B000, B0000


Nu wil ik jullie vooral nog hele fijne feestdagen toewensen! Maak er een leuke en gezellige tijd van!
Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten