woensdag 3 december 2014

Vrolijk kerstfeest

Hallo iedereen,

Het is alweer december, wat vliegt de tijd toch! 
Ook ik had nog enkele kerstkaarten nodig, ik ben dus maar aan de slag gegaan.
Ik had een stempelset met sneeuwmannen 2 jaar geleden gekocht en ik had er nog nooit iets mee gedaan. Nu heb ik toch al 1 pakje van de 3 open gedaan, haha. Ooit geraak ik er wel!





Het Doodlebug designpapier mocht absoluut niet ontbreken, want dat is momenteel mijn favoriete winterse blokje! Ik houd van die prachtige, felle kleuren! 
Het is deze keer een kaart geworden van 14 cm x14 cm. Voor het onderste deel heb ik een ander design gekozen dan het bovenste. Zo komen alle kleuren voor in de kaart.  Enkele stansjes, een strik en een bloem konden volgens mij niet ontbreken. De parels en tekststempel maakt het geheel helemaal af!





Copic kleuren die ik gebruikt heb:
- sneeuwman en sneeuw op de grond: C3, C1, C0
- sjaal: BG49, BG18, BG13, BG11, BG10
- muts en handschoenen: B18, B16, B14, B12
- paraplu: V09, V06, V04, V000
- wortel: YR07, YR04, Y17
- bont: W3, W1
- lucht: B00, B000, B0000


De sneeuw die aan het vallen is, heb ik gekleurd met een witte Molotow marker, zo kun je gemakkelijker de lucht kleuren en hoef je niet rond de sneeuwvlokjes te gaan.
Voor de sneeuw op de grond heb ik hoopjes gecreëerd, zo komt het meer tot zijn recht.

Tot de volgende!



3 opmerkingen:

  1. Woh wat een sprekend kaartje vind ik dit heel mooi. Gr Gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dit er vrolijk en prachtig uit en je kleuring FANTASTISCH
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen