maandag 15 december 2014

Een fijne kerst voor iedereen!

Hallo allemaal,

Ik kom zo maar even tussendoor hier langs wippen om jullie deze kerstkaart
te laten zien. En natuurlijk zal ik even vertellen hoe ik deze gemaakt heb.


Ik heb twee verschillende masks genomen. De eerste heb ik op de kaart 
gelegd en ben er met een verfroller overheen gegaan.
Deze heb ik met een ovale spons voorzien van PanPastel 
pearlescent, de rode en blauwe tint.
Dit heb ik gefixeerd. Daarna heb ik het andere mask erop gelegd
en ook deze heb ik, op een paar plekken, voorzien van Versamark inkt.
Het mask eraf gehaald en met een ovale spons heb ik er de groene
tint PanPastel pearleccent op gewreven.
Daarna alles goed gefixeerd.
Vervolgens heb ik er in het midden een strook opgeplakt met een
tekst erop en onder de strook een halve ster geplakt.
Onderaan de kaart heb ik met zwarte stempelinkt een randstempel gezet
met diverse kerststerren. De witte rand heb ik nog met
bolletjeslint versierd en als laatste nog de kerstman met zijn rendieren.



De kleuren die ik hiervoor gebruikt heb zijn de Pearlescents.
In dit geval de Red 953.5 en de Green 956.5.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten